Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám

TÉMA: Programkezelés

Programkezelés 5 éve 6 hónapja ago #1

  • pcb
  • pcb profilkép
  • Offline
Nem kategorizált kérdések.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #2

  • Alberton
  • Alberton profilkép
  • Offline
Sziasztok! Segítsetek, problémám a következő:
Hogyan tudok egy kész nyák tervet (kb 15 mm x 25 mm) több példányban egymás mellé nyomtatni? Ha másolni próbálom az alkatrészek pad-jai nem másolódnak, a "teleföld"-ről nem is beszélve.
Kellene belőle pár darab, és gáz lenne minden darab miatt A4 műnyomót elhasználni.

Üdv:
albert
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #3

  • kasa
  • kasa profilkép
  • Offline
Szia!

Oldalon találsz egy ezzel foglalkozó videot, ami bemutatja a panel többszörözést.
Másik variáció (ezt is sokan használják) de fel vet némi problémát az alkatrészek számozása nem örökös.
Minden réteget bekapcsolsz, kijelölöd a rajzot és másolás... majd nyitasz egy új board fájlt és beillesztés annyiszor amennyi másolatra szükséged van.

üdv
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #4

  • Alberton
  • Alberton profilkép
  • Offline
Szia! A minden réteget bekapcsolsz másolás nálam csak az összeköttetéseket másolja, a pad-ek és a via-k nem kerülnek másolásra. Valamit biztosan rosszul csinálok, segítsetek megfejteni hogy mit.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #5

  • kasa
  • kasa profilkép
  • Offline
Szia!

Layer setting-ben választod a "mind", utána kijelölöd az egész rajzot és másolás.
De jobb azt a módszert használni amit a video mutat.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #6

  • Alberton
  • Alberton profilkép
  • Offline
További kérdésem lenne: Hogyan készíthető olyan PAD, amelyen egymás mellett 2 furat van? A DIP16 tok lábaihoz szeretnék közvetlenül csatlakozósort rendelni, közvetlenül IC láb mellé forrasztva.
Másik kérdés: hogyan tudom a furat méretét lejjebb vinni? A választható méretsor utolsó elem még túl nagy.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #7

  • Alberton
  • Alberton profilkép
  • Offline
Mivel a vasalós technika elég pontatlan, szükség lenne arra, hogy a TOP oldali "huzalozás" sokkal szélesebb WIRE értékkel történjen mint a bottom. Van e mód eltérő wire érték beállítására?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #8

  • niedziela
  • niedziela profilkép
  • Offline
Szia !

Ez alapból nem lehetséges, tehát trükközni kell.
Két PAD-t kell letenned egymás mellé/rá szorosan.
Legjobb ha igy tervezed az alkatrészt.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Alberton

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #9

  • niedziela
  • niedziela profilkép
  • Offline
Szia !

Rejtsd el a bottom oldali sávokat,
Jelöld ki a top oldali sávokat (grup)ikon
Change ikon - width választott méret, majd a rajzon jobb egér nyomás és change csoport.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Alberton

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #10

  • Alberton
  • Alberton profilkép
  • Offline
Köszönöm, frappáns megoldás. Amikor már tudom a megoldást, egyszerűnek tűnik. Mondhatnánk magától értetődik, csak valami miatt egyedül nem megy.
Köszi.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #11

  • kasa
  • kasa profilkép
  • Offline
Hi,
A vasalás sem pontatlan, csak pontosan kell vágni a nyákot és a rajzot.
A pontosan kivágott rajzot a nyák egy hosszú és rövid oldalához kell igazítani.
Felvasalni---maratni aztán a másik oldalát is ugyanahoz az oldalpárhoz kell igazitani.
1-2 tized pontossággal lehet dolgozni.
Egyik rákfenéje még hogy nyomtatás elött a műnyomót meg kell melegiteni és utána nyomtatni aztán felhasználni, hogy a papir nedvesség közel legyen a minimálishoz.
Az szokott a fő hiba lenni hogy a nedves papir vasaláskor összemegy és nem tartja a méretet. Két oldal két külön papirja meg nem egyformán alakul a hő hatására.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Alberton

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #12

  • Alberton
  • Alberton profilkép
  • Offline
Olyan gondom van, hogy az alkatrészek elhelyezéskor igazodnak valamilyen hálóhoz, de nem ugyanahhoz. Ki lehet e kapcsolni a hálóhoz igazítást, illetve hogyan lehet megadni a háló origóját, hogy minden alkatrész ahhoz képest rendeződjön?
Ugyanannak az alkatrésznek több példánya más raszterhez igazodik, pl egymásra sem tudom őket tenni (kisérletképpen).
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #13

  • kasa
  • kasa profilkép
  • Offline
Hi,

Kérdésedre a választ megtalálod itt
azzaelektr...szter.html

Ajánlom figyelmedbe az oldalon található Eagle videók megtekintését.
Videók 95%-a az évek során felmerülő kérdések lényegét foglalja össze.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #14

  • Alberton
  • Alberton profilkép
  • Offline
Köszönöm. Abban a tudatban voltam, hogy az összes ezzel kapcsolatos videot láttam. Nekifutok újra. Nagyon jó varázslatok vannak az ULP könyvtárban. Remélem megtalálom az ezzel kapcsolatos videokat.
Üdv:
albert
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Programkezelés 5 éve 5 hónapja ago #15

  • Alberton
  • Alberton profilkép
  • Offline
Ha készítek "teleföldet", arra hogyan lehet inverz szöveget tenni?
Normál szöveget elfogad, de ahhoz automatikusan generál egy keretet. Ennyi hely nincs, jobb lenne keret nélkül a szöveg inverzben
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
   
   
   
© A.z.z.A Elektronika